ibland måste man rensa ut.

Sådär ja, garderobsstädningen är igång. Rensa ut, ta bort och gör om! underbart. Det ahde jag behövt gör med huvudet med!

Mr T lyser med sin frånvaro, kyssen var nog inte riktigt riktig helt enkelt! men men, jag njöt juh så det är huvudsaken hehe. Läste visst att man ska börja bry sig lite mer om sig själv. tjaaa. va drar slutsatsen att jag läser för mkt.

Helt seriöst. mr P mr P mr P. Ler lite för mig själv.
stackars lille pojke. Trodde han verkligen på det han sa själv?! hmmm kankse är han som behöver anmäla sig till den där lobotomiröntgen jag uppfann igår. tsii. han borde typ supa sig full och fundera ut en mening med sitt liv. Förutom the S word. Ja jag syftar på sex.

Neee idag är jag nöjd! =) Nöjd med mitt svar igår gentemot honom. Bra fröken svår! wiho.

Nu funderar jag på att prova typ rosta potatis i brödrosten eller koka ägg i micron.
Man måste våga prova inte sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0