imorgon!

...Bär det av till Göteborg och till syster, har boostat kontot med pengar från sparkapaitalet enkom för att utan att tveka kunna köpa de där fiina biancoskorna och den söta monki tröjan!! =) DET är lycka för mig!
 inte är det lycka och få ett meddelande som gårdagen, hehe. Men jag är som sagt iskall inga konstiga urflippningar som t.ex att febrilt ringa varje enskild nummer upplysning och skrika på kvinnan som svarar att jag måste ha mr Ps nummer och det är nu, eller ställt mig på stortorget och bundit fast mig vid statyn i ren protestmarsch genetmot unga pojkar som tror att de är ngt.. (iofs ingen dum idé hmmmm)....
 
Ne minsann inga svar från fröken svår idag inte. Ist har hon rakat benen, jaaa förstå detta det funkade med rakhyvel denna gång, provat ett par strumpbyxor för att se om "angora" effekten uteble..(tjoho) samt rökt fem cigg på rad och läst comsopolitan där de ingånde beskrev minst tusen saker man som tjej skulle göra för att få ett bättre sex liv...hmm kanske ngt för mig!?:p

 Åhh hoppas göteborg bjuder på många söta saker att vila ögonen på (iallafall i fyllan och villan, sen spelar det juh inte så stor roll) och att mitt konto inte är helt tömt på måndag då jag förmodligen kommer behöva köpa mjölk och kaffe...det räcker juh i tio dagar menar ja!

Nu ska fröken svår nana i fem timmar innan en underbar dag av jobb hägrar (kära arbetskamrater, snälla säg att ni hörde ironin i detta?!?! *förtvivlan*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0