jag är inte bitter!

Nee minsann inte bitter här inte, inte alls. Nee hur skulle jag komma på tanken att bittra längre. Det är juh bara till att rensa tankarna.
*rensa, rensa,rensa*
okje nee jag är inte bitter, jag är juh nollställd nu efter min rensning. Inte sant.

Okej jag ljuger så jäkla dåligt, jag är skitbitter, riktigt jävla bitter.

Min kära vän fröken M gav mig ett gott råd: Man kan inte bli älskad av andra förrän man älskar sig själv. Aldrig hört förut?! Och dessutom har jag ingen lust att älska mig själv. Vill inte bli den nya "blondinen", nee ingen snacaka skit här ute!
 Det dåliga är juh bara att det blir en ond spiral, sådär att helt plötsligt kommer ingen älksa mig*gråta*
 Men jag är inte bitter för det inte, jag har juh katten! hon älskar mig för den jag är och vi....vi ska minsann leva lyckliga i alla våra dagar!

END OF STORY!

(Och nee inte ett ljud i telefonen idag heller)

Kommentarer
Postat av: Liten

Det lät ju jättehemskt när du skrev det. Jag menar inte att ingen kommer älska dig... herregud!! Men ibland måste man ta ett steg bakåt från all the crazyness som pojkar är och bara tänka på sig själv... inte ge dem all energi - ge den till dig själv! "För det är jag värd!" släng bak med håret och vifta på gigantiska lösögonfransar med din perfekta hy

2008-10-06 @ 21:10:00
Postat av: fröken svår.

Hahaha, because you're worth it..asg

2008-10-06 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0