jag är nu..

.....officiellt dumpad.

Och vet ni vad, det gör ondare än va jag trodde det skulle göra.
Ungefär så ont som det någonsin kan göra i kroppen, ondare än mina knän, ondare än min hals idag (förkyld), ondare än det känts på länge inne i mig.

Det är bara för att jag hoppas för mkt, falsa förhoppningar, ja ni vet säkert. "Gummibands effekt my ass". Han ville bara göra det så hårt för mig som möjligt, därför har han lekt den leken.

Men men sånt är livet hörni, jag gör som vanligt, biter ihop och är glad inte sant?!
Oj detta blev ett seriöst inlägg.

Men se det positivt nu kommer jga förmodligen inte tjata om mr P fler ggr, och förhoppningsvis kanske vi även slipper kommande kärleksbekymmer. Inte sant!? =)
Vi vänder det till ngt postivt...för det är man ska göra, det har jag läst i en bok! En sån seriös bok som man ska ta på allvar!

Om ni ursäktar mig, ska jag nu gå och trycka i mig ytterligare några lugnande samt dricka upp resterande halva av rödvinsflaskan!! DAMN Jag kommer somna godare än på länge.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0