jaha då var bittra över!

Sådär ja, nu bhöver jag inte tänka på Mr P längre. Lika bra det kankse, Det var knäpptyst i telefonen igår, så vi tolv satte jag mig o åt en miljon muffins. Nee nu ljög jag, åt ett antal muffins som resulterade i magont, diverse illamående känslor som reslterade i obehindrat kräkande som resulterade i no sleep...haha men nu har man genomgått den fasen med, och insett att helvetesmuffins med äckelsmörglasyr inte gör ngt bättre!

Men nu är jag hos fröken J och tänkte äta ytterligare ett gäng. Som sat måste bakat en miljon!! så nu ska jag äta kärleksmuffins under tre år framåt i tiden!

Och nee jag ska inte bittra mer!

Nu mina kära vnner ska jag övergå till att bittra över att Mr T aldrig kommer vilja gifta sig med mig, än mindre vara kär i mig!!!!!
hehe eller så går vi helt enkelt den enkla vägen, nooo loooove nooo bittra!

EHH nee skulle inte tro det, inte ens ett alternativ!! haha, jag är född till att vara bitter that´s it och varför motverka naturens gång liksom!

Kärleksmuffins! here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0