jaha och okej.

halv tre inatt dyker det upp, meddelandet, den ilskna lilla vibrationen som inte kan liknas vid ngn form av glädjefylld vibration. Skärmen blinkar lite oroväckande och pulsen går upp ett snäpp.
 Viftar hejdlöst med telefonen och får bort knapplås. Mr P.

"Hej Söt.....bla bla bla". Vad skoj att han tänkte på mig vid halv tre en fredagsnatt när sextankarna dök upp i huvudet på honom.
Neee ska inte döma ngn. Han gjorde det nog av välmening. Svarade ett kort o konsist "va bra att du har det bra meddelande" men utelämnade detaljen ang. hur mkt onda blickar mobilen fått utstå och vilket evigt tjat med min stackars arbetskollega som tyvärr är dömd till att sitta här med mig om nätterna. Men bra på att analysera är hon!!

Sen var det tyst. DÖDSTYST. som i en grav. Spöken o sånt. Man kunde nästan höra telefonen andas. Men jag rä oberörd.
Kan juh också bero på att klockan är 06:08 och jag får gå hem o sova om en timme. Kan juh bero på trötthet. Inga bittra miner här inte. Lördag och bara en dag tills han kommer. Vi får väl se då.

Kommentarer
Postat av: Kollegan

ATT jag är...! Analysera är vad i princip HELA mitt liv gå ut på! För du har väl inte glömt att jag har ett SMS-FÖRHÅLLANDE!!!!!!!!!!!?????????Det är lixom lite sådär kul ibland :)

2008-10-04 @ 06:16:00
Postat av: Gumman

Så du menar att dina jobbarkompisar på dagtid är bättre? :)

2008-10-04 @ 08:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0