ladies and gentlemen!

Idag börjar mitt riktiga liv...tror jag...


eller ne, det var en lögn, mest för att verka trolig liksom, mest för att verka seriös, men va fan! =)
Hehe kom precis på att jag förmodligen aldrig kommer starta ett nytt ordentligt liv, tihi. spännande inte sant.



Jag kommer ständigt vara kvar(och besatt) i djungeln av olika färger på läppstift, olika lyft på anti rynk krämer, (vem vills e ut som 30 liksom),olika nyanser av vitt hår (att lägga tusen o åter tusen kronor på blått schampoo känns juh helt ok eller hur?!) och olika storlekar på de manliga genitialerna!! (tror det heter så, skulle föröska verka lite intellektuell)..
 Jag kommer Aldrig tro på att det är nte är utsidan som räknas vid en första anblick och jag kommer heller aldrig nöja mig...

  Med nöja mig menar jag NÖJA mig, alltså liksom att jag råkar ta ngn hyfsat bra pojke bara för att ha liksom, jag kommer tröttna....jag kommer aldrig ha mr P som kk, för vad är meningen liksom...;) hehe ohh där var jag elak....(alltså så dåligt var det inte...nästan)....och förmsoligen kommer jag aldrig nöja mig med ngn anna än mr T...juh mer jag tänker på det juh mer vill jag, men jag menar tre år av ihärdigt ******** det leder liksom ingenstans....(samtidigt kan inte Mr T vara utan mig och jag inte utan han) Vi HAR ngn hemlig connection liksom...

IOFS...det är mkt möjligt att det bara är jag som märker den där connectionen märkt TOP SECRET, han vill nog bara...jaa just det...*********...

Förresten ska jag på pensionsrådgining på måndag...det känns juh JÄTTEBRA eller hur...?!?!?    =/

NE USCH JAG BÖRJAR BLI RÄDD PÅ RIKTIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0