lördag!!

Jaa då var det lördag, näsan är knallröd av allt  snorande, slemmet ligger i tryggt försvar i halsen och febern hålls i schack med mängder av ibumetin, Känns riktigt bra faktiskt!*skrattar*
 Sen har jag ensöt ansiktsmask i ansiktet med, nu ska jag bli vacker.
Det där med fröken svår och hudvård, det är en kärlekshistoria och jag skulle nästan vilja kalla mina hudvårdsprodukter mannen med stort H! Finns inget bättre än att fixa o dona med huden, och finnas det ngn bättre känsla än att öppna en ny förpackning med ngn kräm som man bara sett reklam för, se hur folien dras undan och visar hela härligheten!om orgasm för själen!
hur man läggerdte ansiktet och det bara sjunker in och gör en mjuk och len och fin! *lycka*
  Det är alltså såhär jag ska dränka mina sorger efter mr P, med hudvård för på tok för mkt pengar...
 (sen måste jag säga att Mr N bidragit till stor del av det också) Han är så charmig killen, men ack så ung, Men skönt att ha han på plats i staden!

Nu ska jga snyta mig, röka tre fyra cigg till kanske klä på mig (övervägt för o nackdelar med detta och kommit fram till att kläder är bra så man slipper bli förkyld, men jobbiga att ha på kroppen).

Sen ska jag nog ge mig ut på jakt, efter ytterligare en orgasm för själen,ngt som får mig att se 20 år yngre ut, slätar ut rättar till och gör mig babymjuk, samt får mig att se snyhgg ut?! Tror ni att det finns en sån kräm?!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0