mkt tankar.

Tänkt på en sak idag...oyeah tro det eller ej.
 Jag är folkskygg på riktigt, tycker det är äckligt med folk liksom, satt på bussen häromdagen och den var helt full med äckliga männsikor som luktade illa. Slutade med att jag fick räkna mina fingrar om o om igen för att inte få panik och fick hoppa av en busshållplats tidigare för det luktade så illa, sen luktade allt så illa hela dagen p.g.a.alla äckliga människor.

Men Mr P luktade gott, och han var inte äcklig, men nu är han borta *poff*(tycker poff är ett fint ord)...så nu ska jag börja hata människor igen...DET är ett som är säkert.
Men jag hatar juh iofs inte alla, bara nästan, det finns juh trots allt folk som kanske förhoppningsvis tycker om mig lite, kanske iallafall, pyttelite*måtta med pekfinger o tumme* ,hmm eller kanske iallafall..?! lite?!

Idag såg jag en äcklig sak med, mitt duschdraperi är brunt längst ner, det är äckligt med.....
 Sen tycker jag det är ganska äckligt när man putsar förnster opch man tror att det är en jordbit som trillat ner från blokrukan, så petar man för man ska ta bort den och då är det en jättefet spindel.
 Äckligt kan man med tycka det är när en pizzabagar står o bakar en pizza med en sprickfärdig finne på näsan, det är väldigt äckligt tycker jag.
En sak som jag med tycker är mkt äckligt är när man ska äta en tomat som ser helt normal ut men sen när ma äter den så är den lös o smakar illa. Samma sak med bananer.

 Däremot tycker jag inte det är så äckligt med följande saker:

Sätta mask på metkroken (vilket annars kan upllevas som äckligt)
Kräkas (vilket många människor hatar)
Rensa avloppet (skulle mera vilja kalla det såndär ryslig njutning för själen)
oliver?!

MEN det är Äckligt med männsikor som kommer för nära och luktar illa, speciellt kaviar i andedräkten, eller curry i kläderna.

Så nu har vi haft ett inlägg om äckel, ska föröska rada upp lite fler saker inatt.
Och NEJ Mr P lyser med sin frånvaro i sms djungeln. Inte heller Mr F eller MR N Eller Mr T inget alls...
INGETTT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0