mr T.

Han kysste mig. Mr T kysste mig, alltså inte bara en lite puss eller en fyllehångel. Han kysste mig, riktigt passionerat han höll sin händer runt mitt ansikte och kysste mig, gång på gång.
Idag Har jag gått på moln.
börjar tro att jag drömde allt.
  Gick juh och la mig som vanligt, med den enda skillnaden att dörren var olåst. (hade juh lovat liksom ifallatt han låg sömnlös..;))


Somnade vid elva. Vid halv tre märker jag hur han kommer in i rummet, kryper ner intill mig och jag vaknar. Han är där på riktigt liksom intill mig och alldeles varm. mänsklig kropp. Och sen kommer den, kyssen!!
Han håller hårt runt mig flätar sina händer i mina, och han kysser mig, kysser m,ig på riktigt. Ni vet sådär när man vill kyssa, man söker en kyss!!

och här är liksom den stora grejen, jag och Mr T vi kysser inte, vi kysser inte hans. knappt ens fyllehångel. Inga läppar liksom. tyst överenskommelse.

Men inatt. vilken dröm. Detta måste juh betyda ngt...eller?! har han äntligen förstått att we are meant to be.

SNälla mr T, välj mig. kyss mig igen. stanna hos mig.

Och Mr P släng dig i väggen, du suger!!!...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0