någon:

sms fanns inte på den tiden, hehe! därav kunde ingen skicka en massa massa elaka sms grejor!!!!!!!!!!!!

Och mr T skickar aldrig sms till mig så de så. BLÄ!

Åt precis ett äpple som var brunt i, det tyckte jag var äckligt.
undra vad det var?!

Ne minsann, jag skla fly detta livet, bli egen och göra vad jag vill, inte vara beroende av Mr T (vilket jag iofs inte är...*liar liar*) och bygga mig en bungalow tro jag.
Kunde juh vatt kul. kankse.

Det som också skulle kunna vara kul hade varit att typ streaka gatorna i denna lilla staden.
eller.
leva som singel resten av mitt liv, plastikoperera mig till oigenkännlighet och bli känd under pseudonym. typ som bimbo. hade också varit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0