Natt.

Och tystnad.
Knät är knallblått och börjar nästan övergå i en symaptiskt smickrande grönblågul färg. Kan juh bli snyggt om man kan hitta ngn oversize tröja o matcha med liksom. Ska aldrig mera försöka mig på konststycket att dansa hoppdans med fröken S. hon gör det bättre än jag och lyckas undvika alla söta ölfläckar som har en viss förmåga att samlas på ett dansgolv. Men körde en snygg vurpa som lockade till en del skratt.

 Fick precis reda på att PAPPA gått o gift sig idag!? WOW! Bara till att gratulera, visste juh att det var på gång och att de skulle göra det i hemlighet! Istället pep det till i telefonen och ett meddelande visade "fru Karlsson om jag får be!".
Blev jätteglad o föröskte ringa men de satt väl förmodligen o gosade och drack champagne!!

Jag ska inte gifta mig.
eller visst hade det varit skoj att få ha dag enbart där det är fokus på mig och min älskade men eftersom ngn sådan inte existerar och troligtvis inte kommer existera inom en närmre tid framöver tror jag jag skippar det. Får gifta m,ig med mig själv eller ngn snygg fiulmstjärna kanske eller dylikt, men då måste jag först få bort ca 20 kg och sen se snygg ut vilket kan vara svårt...

Så det är lika bra att låta bli.

Och BTW!
Tro det eller ej!!!!*TRUMVIRVEL*
"You still don't have any new fucking messages sooo pleeease stop asking!!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0