natten...

Okej, klart roligaste kommentaren denna natt var när 2kollegan" utbrast: Va fan jag måste tappat min amelia på vägen." *arga tillrop* Det kändes lite knepigt, hur man kan tappa en 1 kg tung tidning och på vägen dessutom, känns som om det inte är det vanligaste tilltaget utan känns osm om man skulle märka om man plötsligt blev ett kg lättare liksom kanske också en dov duns på marken?! ehh eller vad vet jag...;)

 Jaja i vilket fall som, inatt är en stor natt för mig, en natt för historien på denna blogg.
 Jag kommer nu avsluta min relation med mr P genom att högtidligt under pompa och ståt (skulle gärna haft lite trumpetfanfarer och kanske en trumvirvel i bakgrunden men får nöja mig med christina aguilera "genie in a bottle" som bakgrundmusik) radera telefonnumret från min telefonbok.
 Har iofs även funderat på att radera alla de sockersöta bilder som jag fått tillskickade till mig.

Okej dagens händelseförlopp, 
     Fröken svår sitter hemma och stirrar in i en vägg, fröken svår tar upp telefonen och stirrar med onda ögat på displayen (telefonen stirrar inte tillbaka), 
     Fröken svår fortsätter att stirra in i en vägg(börjar nu se konturer av ngn form av människa), fröken svår tar upp telefonen och stirrar med onda ögat på displayen (telefonen stirrar inte tillbaka, men man förnimmer en liten darrning),        
       Fröken svår fortsätter stirra in i en väggen (inser nu att det är jesus hon ser), fröken svår tar upp telefonen och stirrar med onda ögat på displayen (telefonen lägger av).

Sen åkte jag till jobbet, efter att intagit en alldeles för stor äppelkakebit på egenhand.



Kommentarer
Postat av: Kollegan

Jag måste tappat helvetes-tidningen....skallgång kanske vore ngt !

2008-10-09 @ 03:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0