no judgement.

Stackars Mr T. Inatt va han tvungen att stå ut med mig. Inget sex dock (mmm jag vet visst är det händelsrikt liv jag lever) men dock väldigt djupa diskussioner om livet....Sen fick jag sova över......
på soffan...
tydligen problem med närhet...huhhhh...men men jag sov som en stock iallafall...

Jaja idag är det söndag alltså min sista dag att bittra på. Nu ska jag se till att göra det riktigt prdentligt, skase till att bittra över allt! Typ äggen till frukosten nu, de är säkert för lösa, nya brödet smakar säkert skit, äcklig lägenhet "jaa jag är bitter" och mr P som lyser med avsaknaden av "höra av sig"...

mitt andra knän har på ngt konstigt sätt också blivit härjat o blått nu. Så nu ser det ut som om jag legat på knä hela veckan o gungat fram o tillbaka...
Åhh om det ändå vore så väl! ;)

åhh ge mig styrka att ta mig igenom denna bittra sönda!

Kommentarer
Postat av: Gumman

Vad ska Mr P tro att du gjort på dina knän?

2008-10-05 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0