nu är det bestämt!

Fröken svår slutar med kärlek för en tid framöver.
Jag har nu funderat i hela två dagar över min situation i detta dilemma, och varför ska jag ens bemöda mig med att försöka hitta en okej vettig kille när jag ändå bara dras till de tragiska, narcissistiska pojkar som ens bemödar att kalla sig själva män! tuh!

 svarade som sagt på mr ps meddelande men ett väldigt kort och avvisande svar blev det, han svarade inte tillbaka. hade sedan en diskussion med en kille på jobbet och jaaa svart på vitt, det är så de gör för att både äta kakan och ha den kvar. Det sköna var att killen på jobbet erkände att det var en typ av bekräftelsetankar som härjar...och neeee såna människor behöver jag verkligen inte omge mig me!

istället tänkte jag beställa en omåttligt söt koftklänning från nätet, njuta av att börja banta på riktigt (ska bara äta upp ALLT gott som är i kylskåpet först) och klara mig själv. Vaddå jag har gjort det i tre år så varför inte ett par till=)
 Sen ta tag i mitt liv och försöka njuta av dagen som den kommer!

Jag ska bli smal, jag ska bli glad, jag ska bli snygg, JAG ska bli bra....

Hehe man börjar undra vad detta är för ett aprilskämt fröken svår drar för sig själv...meeeen va tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0