och än så länge går det bra.

inga pojkar ännu i mitt liv, känns bra! riktigt bra! (nästan guldstjärna i kanten bra)...
 Nu är det bara det där med träning och bantning som ligger hårt åt mig. hrpmf. men som sagt med min självbevarlesedrift så lär jag vara igång i mars ngn gång, men det är juh liksom bra att tankarna finns där!

 som fröken S sa: Usch vad håriga axlar, ska man verkligen behöva glo på sånt på tv?!.


Precis usch ska man verkligen ebhöva glo överhuvudtaget på ngt med en manlig kroppsdel. Puh. Jag msåte helt enkelt sluta glo överhuvudtaget, för kvinnokroppen är ta mig fan ännu fulare usch o fy!
 Ne minsann den mänskliga varelsen är inte vacker.

Kanske borde bli utomjording, men då hade jag juh iofs haft FOBI för mig själv hela tiden...
Alltså ingen förändring mot dagens situation!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0