och pang!

Där slog det ner som en sten i huvudet på mig.
 Det är så, det är så med all säkerhet, han har ngn i sin hemstad...hrmpf! Måste komma ihåg att titta på ringavtryck på hmmm vilken hand blir det?! Ehhhh?! vänster kanske, jaaaaa det är det nog, känns juh knepigt om jag ser ett märke på högerhanden och börjar anklaga han liksom,,, så är det ngn jäkla slektklenodring han fått av sin farfarsfarfars far och nu tragiskt nog tappat och är jättedeppig över!!och så kommer jag o tjatar om förlovningsring!! hehe hade varit snyggt!

*lägga memo i huvud, titta vänsterhand!*

Fortfarande knäpptyst i telefonen, funderar på att gå upp till en pub kränga en flaska rött och sen gå hem o lägga mig igen.

Ingen har hört av sig idag! åhhh! Ensamhet!! Den värsta känslan...åhh mr P skriv då!!

Nu ska jag meddela Mr T att han minsann får ställa upp och göra sin medborgeliga plikt! =)

För en sådan har trots allt alla och jag kan inte hjälpa att Mr T får dra det tunga lasset att hålla mig sällskap!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0