ojojoj..

Nu seni nu har fröken svår blivit gammal, vaknade sisidår 4 timmar innan jag borde vaknat för att vara en normal människa och gick ut för o sätta på kaffet, innanför brevinkastet låg ett brev, sånt fär rekommenaderat viktigt. Närstan så man försväntar sig en stämpel med TOP SECRET på....
 Nu är det officiellt nu ska man på såndär vuxen cellprovstagning, och jag kommer med all säkerhet ha allt man kan ha i cellväg?! Sjukt nervös och kom inte o kalla mig hypokondriker...:p men det är klart att ngt måste det juh vara, jag menar en olycka kommer sällan ensam och med tanke på senaste veckans tjat om mr P så tjaaaaa....alla onda ting är tre. väntar bara på att nummer tre ska dyka upp och slå mig i ansiktet, undrar vad det kan vara ?*lite nyfiken ändå*

Okej, hade fått ett meddelande i morse, men inte från Mr P, var från "någon" som snällt påpekade att det var efterblivna människors dag idag och att jag med borde skicka ett meddelande till en efterbliven människa för stöd precis som hade gjort...hehe, ganska kul ändå....med tanke på att jag ibland få de där konstiga tankarna att alla har ett sammhällsenligt spel gentemot mig, typ att mina vänner får pengar för att umgås med mig och typ jobbet är ett jobb för efterblivna människor o.s.v....=)
 Jaa jag vet ngt misstänksam kan hända att jag är...:p

Oh JA Mr P lyser med sin frånvarfåro. men men en dag kvar att bittra sen får det vara nog, eller funderar på att ge det till söndag, menar det är ändå då han kommer tillbaka....*fortf. minnesmemo, vänsterhand*

Nu ska jag göra ngt så ovanligt som städa, förljetongen på dammråttotna måste juh ha sin början ngnstans!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0