skallig och kriminell.

mitt nya motto, med tanke på att´bilden på mitt passerkort till arbetet mera ser ut som en såndär härlig hollywood bild man får se på kändisar som gjort bort sig...
 Önskar jag kunde slänga upp en bild men då hade juh fröken svår avslöjat sig, ska se om jag kan leka lite i paint imorgon och fixa till ett batmanansikte eller dylikt för det hade varit skoj.
  så med andra ord så är det inte konstigt att jag inte får en pojk att skicka sms till mig, jag menar vem vill ha en flicka som på "sitt arbete" ser skallig och kriminell ut?!
Eller ställer vi oss motsatsen, vem vill inte ha det?! Det är juh trots allt det samhället är ute efter, att man är personlig och orginell...=)
 Hhaha nu blev jag nöjd när jag lyckades vända det till mitt eget bästa! Fy fan vad jag e bra!!=)
För det är juh trots allt så...jag är bra och vill inte Mr P ha mig så fine with him....




Fem minuter senare: ÅHHHHHHHHH nu ljög jag, skriv Mr P, hör av dig, jag behöver dig inatt. åhhh snälla!!!*gråta snörvla och torka snor mot ärmen på tröjan*


 Och till mikaliten;)...Mr F2 a.k.a. Karlshamn, verkar det mera vettigt då...?!*pussa på kinden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0