sla tiläggas...

att jag stavade fel till ska!! haha'samt att monki blev 800 kr rikare
jag blev 800kr fattigare...bik bok tjäna en slant ockås....topshop och rut m. fl....*lycka*

ja är nu offiecillt onykter..ni vet inykter är sådär när man skrattar hela tiden, tar kort på urringningen och kissar oreglerigt....samt stavara fel på bloggen...


lär radera dett inlägg imorgon men måste tillägga...

mr T skicka på msn nu...han skrev att han tyckte jag var fin...jag tycker om han...alldeles för mkt för mitt eget bästa,,,
fina mr T bli min...vi gifter oss skfaffar allt man ska och lever lyckliga i alla våra dagar!!!
 åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....mr t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0