still going strong.

efter 14 h sömn så känns helt plötsligt 23:08 inte så jobbgt att hantera hehe...
 lär väl bli att sömnen infaller ngn gång framåt småtimmen sisådär 04:00 när det enda som går på tv är gamla repriser på baywatch samt tv-shop som gör att man ist få mer ångest för sin hy /kropp / icke välstädade hem eller en så underbar mojäng som man ska pressa kuddar i för att de ska ta så lite plats som möjligt! Wiii ser fram emot det.

 okej pojkar/ män/ killar jaaa kärt barn har många namn inte sant....ehhh ELLER INTE.

Är så trött på det, är så trött på att de bara har naturliga instinkter och inga mentala, säger det igen de tänker med ett alldeles för litet huvud....de borde använda den uppblåsta saken ovanför huvudet ist. har hört att den  funkar till att tänka med....men vet inte. vad vet jag. hmmm....Har trott att det är det jag använder men börjar tveka.

Idag är jag arg dessutom, mkt arg, på allt, min omgivning mitt jobb, mitt ena lår och allmänheten. usch det är äckligt! Äckligt.

och mr P han är inge bra. ångrar såååå att jag var snäll o svara igår. Men icke min kära mobilleverantör som så snällt skickar sms om fakturor de kan minsann inte göra ngt ogjort.

Ska stämma dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0