till "gumman"

HAHAHAHAHA! Jag ska änd inte träffa mr P för han har glömt mig, annars ska jga säga att jag kn***at hej vilt med olika män under veckans sju dagar!! mohahahaha! Poff borta!! Åhhhh men mne det är juh fortfarande 6h och 47 minuter kvar för mig att bittra.
Men ja, som ni redan föstått så är det knäpp.tyst. i telefonen. Inte ens mitt telebolag har messat mig idag. JAja vissa daga är väl så.
Har precis tröstat mig med en kebabsallad, som inte var god btw och nu ska jag baka muffins, såna söta med glasyr på och små hjärtan strössel. SÅ ska jag göra glasyren rosa och lite hallon med kanske, sen ska jag ställa alla miljoner muffins framför mig klockan fem i tolv sen ska jag ha nedräkning o sen ska jag äta alla miljoners muffins som ngn form av tröst!!
 HAHA.

I like it a lot....hoppas bara de blir goda. Annars blir det jobbigt att äta miljoners muffins!

Ngn som vill joina mig!?=)

Kommentarer
Postat av: Gumman

NU ÄR DU MINSANN EGOIST!!! inte nog med att du haft mer sex än mig de senaste (nästan helt)året... Utan nu får man inte ens smaka på muffins....



HUM....

2008-10-05 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0