Vad har jag gjort, ajaj, tips på ursäkter?!

vad har jag gjort??=)

Kommentarer
Postat av: Liten

Äsch då... det där är väl lätt att bortförklara. Hockeymatch utan knäskydd kanske. Eller så säger du som det var fast du fick båda blåmärkena efter vurpan på dansgolvet... du kanske skulle glida in under en limbostång och gjorde det lite väl våldsamt... En vän till mig gjorde det i våras och har fortfarande ärr på fötterna efter brännmärkena hon fick av golvet. Själv har jag ett bitmärke på halsen. Hur ska jag förklara det?? - fast jag har ju ingen att förklara det för förvisso ;)

2008-10-05 @ 19:11:37
Postat av: Liten

Äsch då... det är väl inget svårt att förklara. Spelat hockeymatch utan knäskydd kanske. Eller varför inte säga som det är men att du fick båda efter vurpan på dansgolvet. Du kanske gled under en limbostång på lägsta höjden fast lite väl våldsamt. En vän till mig gjorde det i våras och har fortfarande ärr på fötterna efter brännmärkena hon fick av golvet. Själv har jag ett bitmärke på halsen... Hur ska jag förklara det?? Fast jag har ju ingen att förklara det för förvisso ;)

2008-10-05 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0