04:20 and still going strong.

tappa inte modet, tappa inte modet, tappa inte modet!!
 Klockan är nu 04:20, och telefonen hånar mig med sin tysthet. den skriker ut " HAHAHA you still don't have any new messages your sucker"....

HAn har nog glömt mig, ligger nog o håller om sin flickvän i hemstaden.
Samma som med Mr F2..."ehhhummm du bör nog gå nu, min sambo har egen nyckel".

Åh jag blir nojjig som fan nu!

När inte ens en röjsåg, mjuka ben och fint läppglans hjälper en singel, VAD GÖR DET DÅ???

Är jag dömd till att vara ensam. Dö ensam i en lägenhet uppäten av schäfrar, därefter katter och därefter ludna spindlar.
Känns skoj!!!
*hulka några gånger*

Kommentarer
Postat av: mikaliten

Mr F2?!? Har jag missat något?

2008-10-02 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0