åhhh!

Nu skriver han. jag vill bara skrika KOM HIT!!! Sov hos mig! var hos mig! snälla håll om mig. jag hjälper dig att bota dina sömnproblem.
 Jag, som senast igår stod framför spegeln pekade på mig själv i den och låtsades att spegelbilden var han. Skällde på honom, sa allt jag ville säga. Sa hur mkt jag avgudade honom hur mkt jag vill att det ska bli vi två. men spegelbilden var bara jag. men det kändes bra att få ur sig allt som ligger dolt därunder.
  Vill säag allt till honom men är rädd att aldrig aldrig mera få se honom. Ser framför mig hur han ber mig lämna på lägenheten. hur han spottar elakheter på mig.
  VÅGAR INTE.


 aja iallafall...uppsala kanske skulle komma ner på tisdag. jobbar kväll då så hinner nog intte träffa honom. Vet att vi bara skulle gått om varandra som jultomten runt för het gröt. Sen hade vi "legat" sen hade han aldrig mer hört av sig igen.
  Kul så länge det varar. ungefät som en mcdonalds drive in. Man längtar efter maten, kör förbi o hämtar den äter upp den sen mår man mest illa.

hmm.

Detta eviga tjat om allt som har med män att göra. Är trött på det.
Men det är juh så det ska vara, när man är singel.

Inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0