är det inte konstigt..

Hur vi söker utan att egentligen engagera oss....Hur vi vill bli uppskattade trots att vi inte har ngt att ge tillbaka.
  Lustigt det där med mänsligt tänkande. Hur vi styrs av våra drifter. Hur vi vill vara vackra i andras ögon, hur vi kämpar för att vara vackra i andras ögon. Vill behålla men ändå inte ge tillbaka..
 Hmm Weird...



Oj det där var djupt skrivet av mig. Om vi skulle återgå till det normala.

 Fyra meddelande än så länge från Mr P idag. han undrar varför jag inte svarar. orkar inte hitta på ngt sexsms som gör honom lite kåt o upphetsad o.s.v. är inte på humör. har huvudvärk! haha;)

 Så det ska låta! Nee får väl svara sen iallafall. Vill juh inte tappa hans intresse.

Mr K hörde av sig igår! Fatta att han o jag pratat i 2 år utan att träffas, var meningen att jag skulle möta upp i påskas när jag var i sthlm men blev aldrig så. Nu kommer han hit. Fredag! SKa jobba på jobb nr 2...!! FAN! hade varit jäkligt nice att träffa honom. Inge sex! Döm mig inte men orkar fan inte just nu. Totalt avsaknad av sexuell lusta har rådit idag. Inte ens orkat tänka på grymt sex med mr T som annars dominerar mina tankar!
 Men fn va kul o få träffa honom! hade juh varit klockrent! Sen Mr P kommer juh inte förrän nästa vecka och då får man väl ställa upp liksom! Tihi!

Inte hört ngt från mr F heller.

Ok. Snabb genomgång:

Mr T: Mannen jag vill dela mitt liv med men inte kommer få göra då vi har ett kantat förflutet!
Mr P: Pojke jag träffat via nätet, som jag ska ha baklängesdate med. Alltså Sex. även kallad uppsala!
Mr F: 16 år äldre man som jag fantiserar om, har väl sitt men kan inte låta bli att vilja!
Mr K: också man via nätet, dock ingen sexuell relation...Än så länge! *le busigt*
Mr R: kille jag träffar då o då för sex, mest på fyllan, inte vågat höra av mig då jag däcka förra gången jag fick komma till, inte så smidigt gjort om jag får säga det själv.
Mr A: Man som inte gör det till någon hemlighet vad han tycker om mig. På halloween förra året skrek han så det eka över torgen "JAG ÄLSKAR DIG"...
Mr N: Yngre pojke än jag, men sockersöt och mycket trevlig att sova vid sidan av.
Mr F2: Man med fem år lång förhållande, skulle aldrig ligga med mig men kunde inte låta bli. Ledde till en del oönskad ångest från hans sida, men trots detta fortsätter meddelanden strömma in. Även kallad karlshamn!'


Säkerligen glömt ngn, listan kan göras lång!
 Visst e  det härligt med singelliv!!!!

KOM O GÖR MIG SÄLLSKAP!!!!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0