Dumma fröken svår!

Så bra gick det. 2,5 h höll jag ut...sen var jag juhh baaaara tvuungen att skicka ett svar. hur dum i huvet man än får bli! Gah!!!

Men naturligtvis så dröjer svaret, telefonen ekar tom, inga vibrationer här inte...

"så håll ut håll ut förr eller senare spricker en bubbla håll ut några dagar till".

Ska vi ha ny nedräkning nu eller vad tycker ni??
Hur många dagar ska jag bittra nu innan jag hänger mig åt mera lösa förbindelser!!??=)*skrattar'

Åh imorgon är fröken svår ledig, då ska hon sova.
för det ska nog mycket till innan ngn försover sig när man börjar klockan två på eftermiddagen. menar det är juh en bravad bara en liten en som jag klarar!
 O sen möte med på jobb nummer två. Sen tänkte jag sätta lite sprätt på lönen sxom faktikst legat orörd (med undantag för räkningar) på kontot i hela fem dagar.
(Okej jag räknar inte ciggen, för det är en livsinvestering)

Slutar elva!
Då hägrar ett underbart glas rödtjut i kombination med lite mer bloggande och läsande!

Och Btw!
"någon", du är inte längre ensam läsare!=)
Wihooo nu har jag två unika!
Still going strong!!

Kommentarer
Postat av: Någon

Haha jag var iaf först :P snart får blondinbella se upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0