för dålig uppdatering nu!

Åh blev juh så glad för "någons" lilla kommenatr att fler än en läser min blogg! ;) haha en unik besökare om dagen, det är minsann en skän känsla i magen!  ;) (älskar också att det var länkat till mera nöje,hmm karlskrona månntro);)

Jaja! anledningen till att jag inte uppdaterat det är för att jag tillbringat mestadelen av vekans kväll i Mr Ps säng!
  Åh hör o häpna!! *lycklig* Sågs i måndags o fick en jättefin middag, det bidde ingen baklängesdejt, tihi...mwen väl en vanlig sådan. Sen lite kaffe o småprat os en kunde vi helt enkelt inte hålla händerna borta från varandra. ÅHHH!
Sen natten därpå o natten därpå och då fick jag t.o.m. tillgåmng till lägnehten helt ensam på morgonen då han lämnade sina nycklar till mig när han gick till skolan!! det är inte dåligt!*skrattar'
Men idag har han åkt hem till sin hemstad o ska vara i en vecka! Åh hur fan ska jag klara av detta! Förstår att nu när man fått smak på sängen vill man juh mest vara där hela tiden. Gick så långt att jag i princip "tvångssexade" honom innan han skulle åka igår! stackars pojke! Åh Mrr P Mr P Mr P...
 
Men säg det som vara för evigt, nu har den jävlen inte hört av sig på lång tid känns det som. Böjar misstänka flickvän i hemstaden,,,,,vad tror du enda läsare? Är det så? Snacak om att läsa in saker.

Har jag inte fått svar snart så börjar jag överväga en snara i lampkroken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0