fuck fuck fuck

Nu skrev jag ett jävla meddelande till Mr P iallafall..det är juh helvete med, jag ska juh verka som en svåråtkomlig prinsessa. men icke... Jag ÄR en jävla stalker. lika bra att fatta!! Hahaha

Jag kommer typ få vara med i tidningen sådär som stalkerna i Hollywood är!! Smyga in o lägga mig i hans säng o bära hans kalsonger typ!
Fan va hett...eller inte!!

Skickade en bild med dessutom. Försov mig i morse och var juh tvungen att påpeka detta.
Är så trött så trött.

Men jävla Fröken svår. Det är juh fan me att man inte bara kan lämna det.

Idag har jag börjat banta igen...haha typ tjugonde gången på tre veckor. Går juh bra! Men det var vad mitt horoskop sa, du kommer fundera på att tappa vikt hela året men du börjar först i oktober! nu jäklar ska det bli åka av!
Bara två dagar till oktober.
Ska vara snygg om en vecka när mr P är tillbaka.
Om han nu kommer tillbaka till mig.

Puh Dags att jobba!

HJÄLP mig att ge mig styrka att ionte skicka mer jävla fucking meddelanden!!

Kommentarer
Postat av: Någon

Får jag erbjuda ett litet självbehärskningspiller? :) jag har ett helt lager här hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0