GODMORGON!

Sådär ja!

God morgon. Klockan är nu halv fyra. Vaknade precis och har satt i mig den första koppen kaffe. Mjölken tog slut så det blev inte mcyket vidare kaffedrickande efter den första koppen. Normalt sett skulle jag behövt tre för att ens bli mänsklig! Puh!

 Men nu får man väl försöka klara sig så gott det går!! Hoppas bara jag slipper möta ngn idag, eller rättare sagt hoppas gn slipper möta mig, en vandrande zombie.


Tänkte på en sak när jag vakna. Sjukt vad mycket pressure man har på sig när man lever ensam.

 Man måste själv se till så att det finns mjölk i kylen, ingen att skälla på liksom, då katten fortfarande inte lärt sig gå med en tjuga till närmsta livs och bära hem ett paket.  

 Man måste se till så att benen är rakade bara för att man ska bära strumbyxor, annars blir det såndär härlig effekt av att ha köpt lurviga strumbyxor. Hade man inte varit ensam hade man inte behövt engagera sig...haha återigen vilket kap jag är!!

 Och sist men inte minst måste man juh se till att alltid se fräsch ut. Tänk liksom om prins charming dyker upp när man har "knullrufs" (inte äkta vara, tråkigt nog), smutsig morgonrock och ett lager kaffe på läpparna (sådär det blir om kaffet är så äckligt så man måste smutta på det).

 Huhh mycket press som sagt!



Samtidigt, jag slipper plocka upp mina skitiga underkläder från golvet såvida jag själv inte vill det, jag slipper duscha och lukta gott om jag ändå inte ska gå ut, och jag slipper vakna vid sidan av ngn med taskig andedräkt osm ligger o stönar ngn annans namn i sömnen!


Hmm! Har det nog ganska bra, trots lurviga ben och äckligt kaffe!!!...=)


Kommentarer
Postat av: mikaliten

såna strumbyxor kallas angorastrumbyxor... kan ju bli en trend... eller inte...

2008-10-02 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0