guldstjärna.

Glömde juh nämna att jag fick guldstjärna i lördags i min almanacka. 1 månad utan sex! Det tog tre timmar in på den nya månaden utan sex innan det försvann.

Tänk då fröken J här på jobbet hon har varit utan sen sista mars. och där snackar vi tänka sex lika mkt som jag gör, alltså 22h dygn ca...resterande två sover vi.
  Fast hon drömmer t.o.m. om det... konstiga drömmar om mystiska personer...Inte sant J??=)

Senast  hånglade hon i ett baksäte på en bil till bredden fylld med släktingar. Med en arbetskamrat.  Sedan fick hon ångest för att vara världens sämsta hånglerska (heter det så).



Jag vill med hångla i min dröm. Allt är alltid så brutalt ärligt i mina drömmar. kan man inte få lite PASSION för en jävla gångs skull?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0