hrmpf!

Fick precis ett meddelande från mr P. "Kan inte komma på tisdag, men den 22:e kommer jag och då kan vi ha en baklängesdate"....
Va fan är en baklängesdate???
 Var juh tvungen att fråga, nu i efterhand undrar jag om det var så smart...=/

Tydligen är det en sak han kommit på själv, för att få ligga med mig innan han har en date med mig...hmm man måste juh liksom provköra innan man köper inte sant...ehhh va?! Sedan ska vi tydligen dricka vin o äta plockmat...
Ehh va igen?! Ngn som har en vettig förklaring...hmmm?!
  Åhhh varför ska allt jämnt handla om sex?! Eller naa iofs. kom på mig själv med att iofs tänka på sex ungefär, låt se, 22 h om dygnet iallafall! så nee det kanske inte är så konstigt att han tänker på det 24 h....kanske kan vara kul... och ja varför inte testa liksom. Då vet man juh vad man får och hur mkt rödvin man behöver hinka i sig efteråt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0