inga...

Du ger mig bra vibrationer...här inte.


Okej mina vänner nu börjar bittra nedräkningen...ska vi köra 3 dagar, eller ska vi bara ge honom två...
Som sagt måste juh verka svår liksom!

Inte bara slänga sig på telefonen varje gång den piper.

Men jag tackar juh mitt telebolag som iallafall bemödar sig med att skicka sms liksom...och va kul att de är tacksamma att de fått in min betalning! =) Känns som om man har ngn som bryr sig om en liksom!

Hade varit kul om de skickat " Hej fröken svår hur mår du, m.v.h. ditt telebolag, ring vår kundservice om du behöver prata!"...

Haha hade varit kul!

Om man skulle bli medlem på spraydate eftersom blogg.se propsar med det..haha eller hoppsan!
DET ÄR JAG JUH REDAN!

*Desperationen lysande ur ögonen*

Kommentarer
Postat av: Någon

om du vill ha fler bryr sig om dig så rekommenderar jag att du kollar in sidor som cellus.se, mobilkul.net, jamba.se eller varför inte polyphone.se. skriv in ditt nummer där någonstans så ska du se att det börjar pipa ofta i din lilla telefon. fast var beredd på att du aldrig blir av med skiten sen... :)

2008-10-01 @ 16:28:35
URL: http://www.lunarstorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0