läppstiftsdjungeln.

Hmm såhär in på småtimmarna dyker konstiga tankar upp i huvudet. Suttit o surfat runt inatt på olika bloggar och tänkt så det har i princip kokat i mitt huvud, ja bokstavligt talat för mitt ena öra är knallrött....hmm..
 I vilket fall som så har jag funderat över daten med Mr P på onsdag. (åh mkt om honom just nu, snälla tröttna inte du inbitna läsare..;))...sitter o funderar olika outfits och hår och smink o.s.v. man ska juh se så naturlig ut som möjligt inte sant...men man vill juh ändå se snygg ut. och när naturligt inte sträcker sig till uttrycket snygg det är då man får ta till det lilla extra, vilket i mitt fall innebär en ny blekning av håret, toppning av luggen, perfekt målade fransar (då man t.o.m. får med de där sista fransarna inne vi kanten som så ofta glöms bort) söt rouge på kinderna och lite fint läppstift och läppglans.
  Ser så snygga saker överallt vart jag än stirrar på den vida vilda webben...och insåg helt plötsligt att nee jag kommer aldrig kunna bli sådär snyggt stylad....ALRDIG!


alltså får jag nöja mig med mina mcboots svart kjol linne o hängslen, kanske min nya fina magkorta kavaj...hmmm och sen får jag väl förlita mig på min sörta glimt i ögat och jättecharmiga leende och hoppas att han smälter som häägen Dazs i mina förmodligen väldigt handsvettiga händer.



Puh det är mycket vi ska klara vi singelflickor...

funderar på att avboka hela skiten, men det är juh såna tankar som far genom huvudet 06:20 en söndagmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0