Mr T.

Okej Mr T hade tagit sömntabletter, så han kunde inte komma in.
Ville bara ha sällskap..
Ach jaa det är säkert jag ville faktikst bara ha sällskap, ngn i samma rum....nu när Mr P bestämt sig för att tokdissa mig, stenhårt...
Åhh en mäsnklig varelse.

Undrar vad Mr P gör nu. Undrar om han somnade ensam undrar om han tänkte på mig.

Ja det gjorde han säkert, under tiden han r***ade i duschen. För det är jag väl bra att ha till!!!
Weiiii fröken svår "you have a mission"...haha känns bra det där. Äntligen funnit mitt kall.....*IRONI*

Åh Mr P! vill ha dig här o nu...
Åh Mr T! vill ha dig här o nu..
*skrattar*

Tjaa mina vänner, livet är allt bra konstigt. Om man skulle dra fram sin rabbit och tvångson***era, som fröken M brukar kalla det.

För det, JA det minsann det klarar jag av! Månhända att jag inte är 30, men lösa saker till det bästa..OSLAGBAR!!!*NÖJD*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0