nattjobb och tid o tänka.

Nu har jag gjort tre förösk att lägga in detta förbaskade blogginlägg. men klockan är halv fem och den trådlösa musen har tydligen uppfunnit en knapp där han råååkar radera inlägget gång på gång!!

Aja iallafall, nattens tema har varit tvåsamhet. läst alla dagstidningar ni kan tänka er, alla bloggar som ska läsas och alla forum som ska besökas...

Och bara lyssna på ordet, tvåååsamhet! det räcker ut tungan mot mig och hånar mig...usch vad illa det låter, eller ng`?!?!?!

 ehhh neeeee det gör det inte, det låter fullkomligt fullkomligt underbart!!

Åh som sgat det närmsta jag kommer är kattens tafatta kravlande upp i sängen liggandes på rygg i förösk att efterlikna mänsklig sömn. När jag sedan ska väcka henne, mjauar hon ilsket vänder sig på sidan med tassen över nosen och somnar om.
Rent demostrativt som sagt!

Hon har lärt av den bästa, undra på att jag inte får ngn anna i sängen!

Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0