Oh. My. God!

oh my god oh my god...
Nu är jag sjukligt nervös trots att klockan är halv fem på morgonen.

Mr P och jag ska träffas, typ om 14 h!!

Va fan! Trodde jag hade till onsdag på mig att vara nervös men icke!
helt plötsligt kunde han inte vänta tills onsdag utan bestämde (nästan utan mitt medhåll) att vi skulle ses imorgon kväll ist.
Ne ne ne ne ne!!!! Åhh gahh nu måste jag typ dusch aimorgon. Och raka benen. Och kanske städa en gång till bara för att liksom.

Fan börjar överväga om det är värt att ge sig ut i dejtingdjungeln med de kraven.
 vill sova tills jag vakna, vara flåtig i håret (har juh faktikst planerat att duscha till halloween, men nu får jag juh tidigare lägga detta)  samt dra fram det tunga artilleriet vad det gäller  mina ben, här snackar vi liksom röjsåg, inga jäkla rakhyvlar.

Tänk om jag får ligga. På riktígt....?!!? oh my detta är stort för fröken. Då får man nästan, men bara nästan ta på sig lite DEO med juh!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0