oh my oh my....


blev en blöt kväll igår....trots löften till mig själv och till min soffa att jag skulle stanna hemma. Men neee tror inte fröken svår här tänker sitta hemma. Puh.
 Jojo kom juh iallafall hem helskinnad och
ENSAM!
  Vilken bedrift! Var juh inte så att jag saknade erbjudanden, allt från 15 år äldre män till små pojkar med bred liverpool dialekt.

  Men åhh vill juh bara ha Mr T. (just för tillfället iallafall.) Men ne Minsann. drömde till och med att han skcikat meddelande till mig där det bara stod "javisst" o sen glad gubbe. fick gå igenom telefonen både en och två ggr innan jag fattade att det inte var sanning. Fick även messa honom för att fråga. 

 Mr P dyker som sagt inte upp på tisdag. det känns måttligt kul. Orka vänta en vecka till på att få ligga liksom. Men men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge. SÅÅÅÅ INTE SANT!!!! Det ska alltid gå för lång tid mellan ggr. Spelar inte roll om så guldstjärnan skulle bli i diamant. Det är fan ändå inte värt att få vänta på att få ha en varm kropp(Som inte tillhör katte, eller den feta spindeln som uppenbarligen bott under min säng) tillsammans med sig i sängen!!

 Och ja det feta spindeln är
död nu. Han tålde inte Anticimex klass 3, hostade lite och föll sedan med en duns ihop i en oformlig hög.
  Då kände jag mig nöjd för första gången på mkt länge!

Otroligt vad fröken svår är lättroad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0