okej?!

Va fan! Vad har jag nu gjort??
Inte ett knyst på väldigt lång tid från Mr P...föröskt att skicka snällt meddelande utan att verka stalker men fick typ ett "fnys" tillbaka och that's it?!?!

Känns juh jääävligt bra. inte.

Slår vad om att han har ngn blåst snygg brud i hemstaden som jag inte kan mäta mig med. Säkert en flicka runt 30 (jaa jag vet på tok för gammalt för en 23 årig pojke,) som är "bara såå bra i sängen" bara för att hon är gammal o rynkig o mer erfaren. (inget ont mot er 30-åringar som säkert är jättesnygga).

måste fan vara skitsnack....eller hur?!

Jag menar jag är juh 23, och SKITBRA i sängen! Eller?!..:p

Hmm bör nog gå hem o öva på mina skills...
och btw, varför skulle en 30 årig kvinna vara bättre än mig liksom??nu får jag smärre prestationsångest.
Nästa gång ska jag måla lite rynkor på mitt dekollage, lite söta kråksparkar runt ögonen, blå åderbråck på benen och prata kultiverat i sängen!
 Undrar om jag blir bättre då??

Hmm det där är en kul sak att fundera över...


Men jag är ändå skitförbannad att han inte hört av sig.
Jävla Mr P, att han skulle vara så snygg....
Ska nog ringa Mr T o fråga om han vill ligga med mig trots att jag inte har hängbröst o rynkor...eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0