onsdag kväll.

och som vanligt är man svältfödd!
 alltid likadant, man sitter på jobbet och ska jobba ett gäng timmar till och kan knappt bärga sig innan man får hem o kruypa ner i sängen, eeelllleeeerrrr inte!!
 Fan det är kallt i sängen, den är stor och den är TOM!
Huhhh.
Funderar på att be Mr F här på jobbet och joina mig i natten, fast egentligen tror jag inte det skulle bli så kul.

egentligen orkar jag nog inte! men samtidigt så vill man juh ha närheten.

Åh btw. fick sötaste meddelandet från Mr P i morse när jag vakna. Var en bild på honom liggandes i en säng med utssträckt arm, sen under så stod det, "önksar jag kunde känna ditt huvuds tyngd mot min arm och känna din varma kropp intill mig".

Åhh jag blev kär!!!
 Eller nä, skoja bara.
Men fint va det inte sant!!??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0