otäcka.....

Åh sovit sjukt länge idag. Behövde juh det. Slapp vakna till tusen och åter tusen mms, sextexter o.s.v. Det hade fått räcka med tre inte så pjåkiga beskrivningar. puh!

Dock inte någon föräcklad gammal man som vill träffa mig på ett hotellrum för stenhård bondage utan av en helt vanlig pojke i samma ålder som jag. Snygg med dessutom, och riktigt het kropp. Mhmmmm! Var mkt trevligare att få såna sms från en sådan man än ngn med halvflint och bara liiiite för stor hängande mage.


Fröken A och Herr S verkar vara riktigt lyckliga nu. Härligt men blir sjukt avundsjuk. Mn vet juh dessutom allt runtomkring...inga detaljer med risk för att det läcker ut. Men de har ett väldigt, hmmm kan vi kalla det, "fint" förhållande.
 Snart åker de på semster och lämnar mig härhemma i tre veckor. Jävla tur att jag är inbkad på dubbeljobb i princip alla tre veckorna!

Hade sjuk sexdröm precis innan telefonen väckte mig. "snygg lika gammal pojke som jag, befinner sig på fin fest. Jag är med på fin fest iklädd en champagnefärgad balkläninng (fult med tanke på hur blek jag är), men har röda converse till detta. Jag fick sitta i fulrummet på festen. Tänk typ som barnen fick sitta när man var liten, runt ett bord i köket. Haha så snygg är jag.Iallafall vackra pojken la märke till mig, jag gick ut och rökte oh efter det så minns jag bara små härliga fragment av hääärligt hämningslöst sex. Och ja! han hade en stor och härlig "mandom" haha..."
  Vaknade och blev nästan generad över mig själv.
Nåste nog snart nu. Mkt snart!
  Imorgon tänkte jag köra en genomgång av alla pojkar. puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0