sådär ja!

Visst är det konstigt. Mr F2 messar på msn.  Han med det stabila fem års förhållandet. Tycker att jag jobbar för mycket men.

Gah! Förstår de inte att jag jobbar för att överleva, slippa tänka slippa vara ensam, på jobbet är jag social o glad juhe!


 Han vill nog ligga med mig, japp så måste det vara. Kan inte vara utan nu längre, hans "gamla" avdankade 30-åriga flickvän är inte lika intressant som jag och mitt 23-åriga liv! HA inte sant!

 Fan va go ja e!

Meeeen det är inte okej, inte riiiiktigt ok. Men varför ska jag bry mig egentligen, blunda för sanningen. Kan väl sätta en papperspåse på huvudet på honom och låtsas att han är Mr T.

 But it aint gonna happen, Mr t is tooooo fucking good good to compare with some other guy! Ohh me like!


 Men nu ska jag tydligen inte ligga med han igen.

 Nåja får vänta på Mr P och baklängesdaten nästa vecka.


Den som väntar på ngt gott.

Nu ska jag laga mig lite mat.

JA det är mat till EN person!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0