sista för ikväll.

and you have still no new messages...........

Jag är så dumpad. SÅ stenhårt dumpad att inte ens en sten kunde slagit mig hårdare i huvet mot vad Mr P gjort.
Ett hej hade väl för i helvete räckt men icke....
 AHHRRG Bitter!!!!!
Nu skulle fröken M suttit här med mig och så skulle vi "bittrat" ihop. och för er som inte vet, jaaa bittra är ett ord, som jag faktikst själv kommit på. Känns onödigt "att vara bitter" liksom varför inte bara bittra.
See jag är smart trots att jag är blond o blåögd... bara det att Mr P inte förstått det ännu....
  Jaha och nu då?

Jaa det kan man undr. Vad ska nu allt handla om?¨

Okej låt mig i åtmindstonde två dagar till få bittra över Mr P. Sen akn jag juh gå viadre och börja prata med resten av Mistrarna igen.

Förresten så hörde Mr N av sig i förrgår. Han hade lyssnat på lasse W och på låten "att fånga en fjäril" och den påminner honom om mig!*le stort* jag har en egen sång!! tihi! *fnittra*
 Mr N kommer nog tillbaka från sin seglats nästa vecka!
Och då mina vänner...då kan vi nog lösa lite åka av för fröken svår!=)

Nu ska jag inte tänka på mr P mer idag....


Två minuter senare:
Okej jag tänkte på honom igen, men inte mer...


Ytterligare två minuter senare:
Nu har jag inte tänkt på honom, men nu gjorde jag det juh igen!
F.U.C.K...
Nu ska jag somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0