skvaller!

Åh finns det något härligare än skvaller. Man vet att man inte borde men ändå lyssnar man, och ni kan inte påstå att man inte njuter av o höra det!

En man på arbetet har flörtat med mig en längre tid. och då menar jag man, vi snackar 16 års ålderskillnad, och visst trevlig att bli uppvaktad. Flörtningen har gått allt djupare och, tja why not liksom, jag skulle lätt kunna slita av honom kläderna och ge honom en omgång, om han typ inte varit mkt involverad i en kvinna, ja en kvinna ingen liten tös som jag, och man måste juh dra sin gräns någonstans.


Men! Denna mannen, som skicka dirtysms, mms och ja gudarna vet vad mina unga ögon fått se, han har satt en annan kollega. Samma ålder som jag! WOW är imponerad av henne. Ingen vacker syn, men för all del man ska inte döma utseende! hrpmf! Men han har alltså kn***at med det stackars flickebarnet. Hmm kändes som om attraktionen dog lite...kan juh iofs vara skoj o prova. hmmm *väga för och emot* Verkar ganska välutrustad och tjaaa, ne singel som jag, varför sätta emot liksom.


Men en småstad, detta kan bli intriger! Åh me like!

Äsch    vem bryr sig om gränser, jag tänker ligga med honom, that's it!

måste bara komma på hur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0