sömn.

Godmorgon, eller god lunch eller hur man nu uttrycker sig.
 Galet trött frotfarande, vet inte vad det är med mig, sover bort det mesta av min lediga tid och är fortfarande trött.
Jaja nog om det, hade konstiga drömmar om mystiska matematiklösningar i stuk med ngn form av uråldrig matte som ingen ännu lyckas lösa, jag löste det men tyvärr minns jag inte vad svaret blev...;)

Vaknade i morse till två meddelanden ett från Mr P, mest allmänt och ett från Mr K. Han kommer förmodligen imorgon! Skoj som bara den, sett fram emot att få träffa honom, mannen bakom camen!

Mr P...åhh...längtar som fan efter att få träffa honom med, efter det antal numera väldigt charmiga och icke sexuella meddelanden jag fått så framstår han som en väldigt vettig man bakom allt...Hoppas att han är så bra på o laga mat som han påstår...tihi. hans självkänsla är det iallafall inget fel på...;)

Nu ska jag klä mig, dra fram kattskrämmar monstret från garderoben och städa av lite, sen ska jag nog ut o bränna återstoden av pengarna på kontot.....
Menar det är juh bara en vecka kvar till lön inte sant!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0