vad ska man tro.

hmmm. Blir mer o mer intresserad vilket är ganska farligt....vågar inte hoppas då jag är en obotlig romantiker och hör bröllposklockor i mitt huvud trots att jag lovat att aldrig gifta mig....det är lite lustigt...bambambabam, bambambabam...hehe....iböand så är nog inte min hjärna som den ska.
 Hade en lång diskussion med Mr P igår. Han verkar riktigt vettig när han pratar utanför sexramarna.
Verkar bra. En vecka sen ska jag tärffa honm för första gången. spännande. klädångesten har redan börjat nu! wieee!

Mr T har inte hört av sig på flertalet dagar, har väl inge intresse i mig antar jag, som vanligt då.

Däremot Mr F2 han är en flitig msnare dessa dagar. Allt från "make me feel better" låtar skickas till mig till meddelanden som "saknar din mun runt min *piiiiiiip*..." hrmpf att de aldrig lär sig de stackars pojkarna....

Men men, lite lunch nu, ett knäckebröd och lite avslagen cola light.
Sen är fröken på topp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0