vill ligga!

Fan! Natten kantades av en ca två timmar lång sms sektion som egentligen bara utmynnade i sex. Hmm ovanligt!
 Tänker juh ändå ligga med honom, men trots hans äldre ålder vågar han inte riktigt ta sig an mig. Varför har jag den inverkan.? Mkt intressant fråga...har ställt mig den många ggr förut. hrmpf. Den kan räcka med att jag står i ett gathörn, o kliar mig i huvudet, kan plötsligt ngn utbrista, "FAAn vad du utstrålar sex!!" kunde likaväl petat mig i näsan och hade ändå fått samma uttalande. Jag är inte söt, inte vacker, inte snygg.
Jag utstrålar sex!


Intressant vad det där mynnar i. men men.
 Åh vill verkligen ligga med honom just nu, men vill ligga med han den andre med, och han den tredje. Fick ngn gång höra att det är såna som jag som gör att blonda tjejer får dåligt rykte?! *fnys* vänta.....tror inte jag behöver anteckna. Spelar det ngn roll egentligen, äsch.

Som sagt jag är singel, och jag gillar det.
 NEEEEE jag hatar det.
eller.
NEEEE jag älskar det.

Tvetydig känsla det där.

Hörde om fröken D idag. Hon är förälskad igen. Trots sambo. Är glad för hennes skull. hoppas att hon lyckas!
 Sen herr j och fröken k. haha där han vi inte mycket att komma med. Herr J är upp över öronen kär och fröken K vill nog mest fly men vad göra. Jobbarkompisar eller inte! Det kommer ändå skapa intriger!
    Varför letar vi efter tvåsamhet när vi ändå flyr efter att ha hittat den???



Ne snabb make-up nu, sen jobb. införskaffat matchande underkläder idag. hmm spets. Ska juh bara jobba....
jaa ska jobba. Fullt påklädd. Är inte strippa........
Döm mig inte. Det är juh bara för eget bruk...eller....

Okej då, man kan aldrig vara nog förberedd!;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0