ensam.

sitter på mitt jobb helt ensam, och har så varit i över tre timmar, men men jag överlever nog. Börjar vänja mig vid att allt få jobba dessa tiderna. Julafton nyårsafton en lördag. japp.

Jaja intet nytt på löftesfronten kan jag lova. Åt fyr russin innan men kom på att jag egentligen inte var sugen.
 Hejdadee katten från att hoppa in i en gllasruta för att jaga snöflingor och åt ungefär 10 pepparkakor på rad. Sånt som händer.
 Hade iofs blivit en kul anekdot det där med katten men jag valde att vara snäll mot det lilla livet idag.

Mr T är sur för ngt men sa att jag inte var involverad. jaha det var juh kul.
  Grät lite igårkväll för jag läste en sorglig bok och vaknade fem ggr under natten. antar att spöket i lägenheten ville mig något men men.

aja ni ser. Fröken svårs liv tickar på lika obefintligt som alltid, inga nyheter här inte, men vad vore en bal på slottet.
 Grät lite på lunchen med för det var ngn hjärtslitande berättelse i tidningen där en flicka dött då hon red på sin favorithäst o.s.v.
 Är nog lite extra känslig.

Men lika tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0