helgen

Har varit kaos i mitt huvud. Det är juh fan med. Borde inte vara så nu när all stress är över men men.
Man kämpar tappert vidare. Dagar går framåt och läggs till historien som alltid.

Somna igår typ halv nio, sen vakna jag igen med ett ryck kvart över när telefonen ringde sen somna jag igen efter fem minuter sen plinga det till emd sms vid kvart över tio....men det gjorde inte något. För det var Mr T som skicka sms och fråga hur det var med mig...
 Då blev jag lycklig. Han tänkte på mig och brydde sig. Det är stort för mig.
Annars går han just nu på samma ångest som en annan och det gör det hela svårare..

Aja mr P?! Jomen han hörde av sig määängder med ggr förra vecka. och han var inte lagom fräck...puh. Men jag höll mig i skinnet. Orkar faktukst inte med han för tillfället svårt när mna knappt orkar med sig själv.

Tjaa annars går dagarna som sagt, intet roligt på livsfronten. nene.

Har kommit halvvägs på min novell iallafall. Det tycker jag känns bra. Det bästa med att leva i en bubbla är att insprationen till att vara kreativ ökar. Kanske jag för en gångs skull kan bli klar med ngn av mina noveller som så vackert påbörjats.

Jaha ja . Dett blev juh muntert. men mina vänner förvänta er inga underverk denna perioden på året.
Kanske berättar ngt kul senare. Vem vet vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0