jaa

Jag suger på att uppdatera detta, inge vidare alls. bara för att nattjobbet slutat. Inget som för ngt gott med sig överhuvudtaget.

Men men jag kan juh säga att intet nytt hänt sen sist, mitt liv trallar på i tråkig mening, men vem bryr sig.
 Just nu är motivationen på noll.

Mr T spökar dag ut o dag in, undrar om han kommer sakna mig om jag lfyttar?!?! Spännande...eller inte.

Ja mr P hör av sig mend jämna mellanrum men jag är iskall. konverserade lite på msn för ett tag sen o ja, utfallet blv detsamma, han vill träffa mig jag vill inte träffa honom....EEHHHHJJJJ fröken svår är minsann duktig.

Har fyra vita veckor och har snart avklarat två. rödvinet lockar ovanpå skåpsluckorna men moralen håller jag stenhårt på...ehum.

AJa ger snart upp detta med bloggande...puh I sucks!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo du! Vad stod det på den t-shirten som du hade beställt med suprthjältar på? Är lite sugen på en sån men kommer ju inte ihåg vad det stod. Hoppas allt är bra med dig! Kram Evelina

2009-02-08 @ 21:15:21
Postat av: Anonym

hallo du! Vad stod det på den t-shirten som du hade beställt med suprthjältar på? Är lite sugen på en sån men kommer ju inte ihåg vad det stod. Hoppas allt är bra med dig! Kram Evelina

2009-02-08 @ 21:15:26
URL: http://evelinnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallo du! Vad stod det på den t-shirten som du hade beställt med suprthjältar på? Är lite sugen på en sån men kommer ju inte ihåg vad det stod. Hoppas allt är bra med dig! Kram Evelina

2009-02-08 @ 21:15:30
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0